Kromě Brömsových a Jakubkových děl byly tehdy v Teplicích představeny práce např. Maxe Kopfa, Rudolfa Teschnera, Wilhlema Kricka, Josefa Hegenbartha, Norberta Hochsiedera a Mary Duras. Do tehdejších muzejních sbírek se dostal také velký soubor jeho grafických listů a kreseb, který se zachoval do současnosti.
Grafik, kreslíř a pedagog Rudolf Jakubek je osobnost německočeské grafiky 20. a 30. let 20. století, jehož tvorba nebyla doposud patřičně doceněna. Absolvent grafického ateliéru Augusta Brömseho (1873–1925) patří k expresivním realistům, který nutkavá obsahová sdělení umocňoval dokonalým zvládnutím grafického řemesla, jež se opíralo nejen o práce svého učitele, ale také o manýru rembrandtovského ladění.
Výběr grafik a kreseb z velkého souboru Regionálního muzea v Teplicích představí první větší prezentaci Jakubkovy tvorby. Do teplických muzejních sbírek se jeho grafické listy a kresby dostaly již po roce 1934 , ve kterém zahájil v Teplicích pedagogickou činnost a působení ve výtvarné sekci teplické Muzejní společnosti.
Kromě portrétů představí výstava Jakubkova „životní“ témata, k nimž se opakovaně vracel. Vybíral si biblické, mytologické i pohádkové příběhy a literární i divadelní díla většinou popisující existenciální souboj jedince s traumatickou skutečností. Obraz děje stavěl Jakubek na teatrální scéně nabité dynamikou a neklidem, vyvolanými dominantními postavami s excelentně zvládnutou anatomií a pitvořivými obličeji. Kromě grafiky představí výstava také soubor Jakubkových kreseb věnovaných živočišným erotickým hrátkám Satyrů, který zapadá do jeho obliby vyhledávání kontraverzních námětů.